LovingHimWasRED
Friends ♥
Monday 19 November 2012 | 01:21 | 0princess

just words

assalamualaikum, haha saya rasa kan, baru je beberapa minit post entry tadi, haha tak apa..tengah rajin ni hehe ;) hermm..friends ? haha friends is kawan and kawan is friends...ade pahem ? ahaha, well..as you know, i'm a lil bit crazy with friends...borak sana borak sini, gelak sana gelak sini..and sudah terbukti kawan saya cakap saya gelak kuat, herm? tak caya, sini ada bukti !

*saya tanye die, yg dalam kotak biru tu*

hah kan2?! saya nie sebenarnye banyak mulut..tapi korang tak kenal saya bolelah cakap macem2, hermm...huhu cedeyh2, haha ll rempitzz Xp

hey, nak kenal tak kawan-kawan saya ? hermm, hehe diorang n awesome tau ! don't play-play..sekali kawan ngan diorang, tinggalkan diorang 5 minit pasti rindu, hermm rindu serindu-rindunya ! haha, oke2...firstly is, Qistina ! jyeah, she is soo hebak ! haha, die lain dari yang lain dalam gang, haha die nie kadang-kadang kasar, pernh sekali tuh die tumbuk muke saya, haha tak sengaja je tuh, and ada jugak satu hari tuh..die marah orang lain tapi pukul saya, ya allah..sungguh enak, hehe...and die jugak comell, hehe geram-geram...=]

then, orang second ni pulak Aina, die tersangtlah cantik, comel , suara die sedap ! sedap sangat-sangat, hehe...die katil sebelah saya...hehe, kitorng selalu bersama-sama ke mana-mana sahaja...haha mcm belangkas pon ade jugak lah, hhaha...kitorang sama tinggi hehe...hah ni paling penting, kitorang sama-sama comel..haha lagi lah tipu Xp

ni athirah pulak, die nie comel, cute ya allah tembam nye..banyak rahsia saya simpan ngn die, die memahami saya..kalau saya ade salah faham ngn sape-sape, die lah pembantu..pastuh kalau nak jumpe ngan sape-sape mesti die jugaklah pembantu..hehe serook ngn die, die comel..kalau saya geram saya cubit pipi de, tembam sangat, hehe 

Dayang pulak, cantik..hehe ade lesung pipit...banyak orang minat die, tung ahh tung ah, die penjual kerepek di hostl..haha ramai orang beli krepek die, ermm sedap ! sehinge menjilat jari..hehe, 

Mira pulak, die ni pandai, baik, comel jugak..hhehe..saya pernh cakap kat kawan-kawan saya, kalau saya lelaki..saya mesti minat amira, hehe...die ade tarikan sendiri yang membuatkan saya mungkin tertarik..haha tapi, saya perempuan and taste saya pada lelaki sahaja ^_^ hehe.GB !

fatin ni laaagi comel, hehe kecik molek...die pandai..hermm hbat2, die pon saya suke simpn rahsia..die memahami, hermm suke-suke hehhe...

oke, how ? semua ad, hehee saya rindu mereka...rindu sangat-sangat...rindu time kite same-sme.. main kejar-kejar..hehe tersangatlah seronok, ;) rindduu hehee

Older Post | Newer Post
The Girl

Arifa Fasiha | 18

social

snapchat-ifagomez | twitter-arfazmiiii | instagram-arifafasiha_


Applause