LovingHimWasRED
Memories
Thursday 29 November 2012 | 00:44 | 0princess

Facebook

assalamualaikum, hello there again ! haha...hai ya! second entry for today..yeah i'm just bored, home alone, without anyone near me, beside me, next to me, huhu...so, now i'm taking this moment, this time, this second, this minute...to tell you about my memories...

oke, kita berbahasa melayu jelah, nanti bahasa english..grammar berterabur, lepastu masuk paper tajuk besar "budak tulis blog b. english, grammar berterabur" ehh, ade ke ? hahaha..

semua orang ada memories, so do I ! ada sad memories, sweet memories, happy memories, funny memories, and every moment pasti and memories..yea ! of corse !, haha...kita start masa saya first time datang sekolah SAAS bagi sesi 2012..

hari pertama sekolah saya lain, haha special edition ! saya datang dengan cikgu fendi, siapa tak kenal cikgu fendi ? guru sukan budak SAAS, pelatih athlet, haha yeke ? saya hentam je, haha...oke, why saya tumpang dia? coz, our house is near... and his wife was my science teacher in primary school..lagi pun, saya kenal dia dari saya baby lagi..mak saya kawan dia...ye2, oke done story about him..saya datang sekolah..lala~~ jalan tanpa arah tuju, kawan pun tak ada nampak..haha jalan je sampai ke dewan, lepastu usha-usha cari kawan sekelas..and yes! nampak dah ! haha, ada diantara kawan saya...dia cakap saya makin cantik..adoi, malu lah haha...oke lepastu,masuk kelas...kelas kitorang sebelah makmal hujung, sebelah kelas budak khas, and yes ! kelas paling hujung dari kelas-kelas form 2 yang lain,haha...tapi yang best nye, dekat dengan surau, tandas, tapi jauh dari padang..letih jugak kalau berjalan...hahaha

beberapa hari bersekolah, saya dapat masuk asrama.. hehe, saya ingat lagi, masa tu hari khamis...masih dalam minggu orentasi budak hostel...so kiranya, malam orentasi tu..tak ada preparation class lagi, huhu...saya duduk dekat dorm Tun Fatimah, depan gym, sebelah padang, tingkat dua, and bla bla bla...hehe, masa hari pertama tu, saya locker hujung ! jauh dari budak-budak lain...3 hari lepas tu baru saya tukar locker....hermm, malam pertama saya dekat hostel..saya rasa janggal sangat! haha, blurr pun ade, tak tau nak wat ape, haha...saya malam pertama tu tidur dengan mira,nurin...saya tak tidur katil saya, coz time tu, aina katil sebelah saya tak ada, dia dekat hospital..ye2, dia gastrik and need operation...you know that right? oke, then2...saya jumpa kawan-kawan baru...lala~ best lah kawan ngan diorang..hehe

for your info, semenjak saya stay hosel..saya jadi macam, hermm...ada problem sikit dengan bestie saya dekat sekolah, always gaduh...sampai satu hari tu, saya marah dia, dia marah saya balik..then, saya dipalau....saya mintak maaf, and dia terima..saya cerita masalah saya dekat asrama dekat dia, and saya nangis depan dia, dia faham perasaan saya, kitorang nangis sama-sama...yea, masa tuh BIG PROBLEM terjadi dekat saya di hostel..malas nak cerita coz it's private... As you know, DIA budak yang kasi big problem dekat saya tu, tak tau pun saya pendam and pendam..sampai satu ari tu tak leh tahan, saya nangis dekat sekolah...ye2, saya tau...DIA tak tau pun, coz..she always think she was right...i know, she like too chit-chat behind me about my bad things...bende yang lepas pun masih mahu diungkit..yea, sokey bro ! saya tak kesah...non of us PERFECT !you have to know that...

then, saya dah rapat dah dengan budak-budak asrama..first-first jujur saya cakap, payah nak bergaul dengan diorang, hahaha..tapi, bila difikir-fikirkan, sampai bila saya nak jadi macam nikan ? apa-apa pun saya terima seadanya...hehe, kitorang jadi rapat and rapat ! haha..pergi makan sesame, tidur sesama, borak sesama, study sesama..and macam-macam la..

for your info, aspuri and aspure selalu bergaduh, like a dog and cat..haha, ye2..aspure tidak jahat! bagi saya, diorang cuma nakal...yea like what my mom say "lelaki lambat matang" haha...kalau budak hostel perasan lah kan, saya wat relax je kalau diorang ejek-ejek..sebab i know ! kita sebagai perempuan yang cepat matang dari lelaki, kene relax, diorang ibarat adik kepada kita...kita buat baik ngan diorang, they will do the same to us..haha, huih! letih saya terangkan..ahaha, tapi memangla, selalu sangat gaduh aspuri ngan aspure ni..haha laka-laka!

and then...saya ada CRUSH ! huh, malas lah nak cerita..haha, yea normal lah minat orang tu kan ? haha, tapi ada lah seorang hamba Allah yang entah apa-apa entah ni..dia cakap "patut ke Arifa minat lelaki macam dia? tak ada taste langsung" opsss ! sorry dear, he is my taste, not yours but me, awak pegi dengan taste awak, main jauh-jauh...jangan kacau taste saya, jealous! wekk! hahaa, macam budak-budak =="

ada sekali tu, ada main roket dekat pusat science, saya tak pegi sebab saya fikir bosan, saya and ade lah kawan-kawan yang lain ni...naaaaaaaak sangat pegi! hahaha, so we decide nak pegi pujuk abang bas, haha...abang bas kasi je,tapi cikgu pulak tak kasi, yelah ! tak ape..huhu, kitorang pun masuk dalam dorm, borak-borak..bende yang bosan, and tidak ada faedah..saya pun ajak kawan saya pegi main rocket dekat tempat cikgu parking kereta, haha coz, dekat situ lapang..hehe...main-main best lah jugak..hehe...

lepastu, start lah exam akhir tahun....cikgu kasi pilih tempat yang kitorang nak duduk and ofcoz ! saya lebih selesa duduk dekat belakang sekali..hehe, best ! haha, lepastu...bahagian depan sekali kosong, alah yang depan whiteboard tu, huih! depan kan ? haha, time jawap soalan sejarah, cikgu suruh duduk dekat situ..herm iyelah, duduk jelah..haha,then ade lah satu hari ni, hujan lebat sangat ! loceng pun tak dengar, budak kelas lain dah keluar kelas, cikgu boleh lagi suruh kitorang duduk, heyss! asrama dh lah jauh ! saya sorang pulak tu perempuan asrama dalam kelas, takkan nak lari dengan budak lelaki?! hahaha, pastuh saya kasi diorang lari dulu, and say papai ! hahaha, saya lari jugak, saja je lari yang last sebab, hari tu pakai baju kurung, sexy kot kalau kene hujan, lecun baju aku ! huhu, sexy!!!! pastu saya tak perasan belakang saya ada budak lelaki kelas saya, nama dia, ermmm..orang panggil dia budak k-pop sebab...dia hensem macam k-pop...haha, pastu dia jalan sebelah saya, haha borak time hujan, wahh ! kan best kalau time tu crush yang dekat sebelah..haha, tinggi jugak budak k-pop ni ! hahaha...lololol !

oke, nampak nya sampai situ jekut, letih lah ! hahaha, semua ni story time saya dekat sekolah, memory dekat sekolah..dekat rumah wat apa ? ada masa saya update lagi lah,ye hehe..oke bye bye! 

                                                         
RANDOM OF ME <3

Older Post | Newer Post
The Girl

Arifa Fasiha | 18

social

snapchat-ifagomez | twitter-arfazmiiii | instagram-arifafasiha_


Applause