LovingHimWasRED
2015 on the go
Tuesday 6 January 2015 | 07:03 | 0princess
It is gametime now


Assalamualaikum ! hai :D

soo.... supposely, post ni time first january of 2015 wheres i will make a review over my 2014 life. but, nahh whatever. hahaha

soo, erm HAPPY NEW YEAR !! yey !! haha.

soo, secara detailnya pasal 2015 ni dimana korang akan let go korang punya story morry of 2014 and start a new life. BUT, something from the past can teach us. :)

soo, awak nak tahu ke benda yang saya beajar time 2014 ? okay mari-mari hehehe

first of all, we will start our story from the beginning of 2014.. jeng jeng jeng

- Mercédesz Tamás Photo | Facebook

2014
tahun ini dimana saya start memasuki alam baru kata orang dimana saya mula memasuki fasa pra-dewasa. haaa kenapa? entah.. saya dengar orang cakap macamtu hahaha

pada 2014, saya berumur 16 tahun for sure. eventhought saya 16 saya tak matang. saya bertindak tanpa berfikir ( jarang ok jarang ). saya nak semuanya ! saya tamak ! hahaha macam teruk kan dengar ? actualy, saya tamak bukan dari segi yang buruk, saya tamak sebab saya nak pandai and saya nak ada social life in the same time ( astaghfirullah ). even saya tahu, i cant be one.

lepastu, time 2014 alhamdulillah banyak pencapaian saya, saya memang dah target masuk form4 saya akan start kumpul sijil kokurikulum. cikgu kata, kalau nak masuk U, even result SPM lawa but markah koko haprak.. tak boleh jugak. so thats the reason, saya nak result lawa and markah koko juga lawa :). markah koko ni macam membantu lah gitu hehe

pencapaian arifa 2014,
- kawad kaki peringkat daerah ( puteri islam )
- penolong ketua kelas
- ahli aktif kelab bahasa arab, puteri islam
- AJK tingkatan4 kelab catur
- Tales spin peringkat kebangsaan
- tokoh permata budiman tingkatan4
- pelajar cemerlang PMR 2013

haa tu dia, ahamdulillah. tak banyak but okaylah. hahaha. insyaAllah 2015 ni akan ditingkatkan usaha. huahuaa

then, masa 2014 ni saya banyak dipress woo. nangis sana, nangis sini. air mata diibaratkan sebagai teman lah senang cerita. sebab, saya ada masalah yang besar. actually tak besar kalau saya pandai berfikir. ermm bukan nak cakap saya tak pandai berfikir, but saya takut. haha saya tak berani mencuba. hopefully 2015 ni saya lebih berani :)

2014 juga, dimana saya ada konflik dengan classmate, exspecially BOYS. memanglah classmate lelaki 5 orang je. tapi serious stress. sampai satu tahap tu saya stress saya jerit dalam kelas. hahahaha stress katanya. hergggghhh jadi the hulk kejap. but trust me, im not that stressfull girl except something tu really bothering me. haaa

then 2014 jugak, saya selalu mintak tolong kawan till one of my friends dah tak nak tolong. herm, sedih time tu.. saya jadi macam tak keruan tau. dalam otak asyik berfikir je "arnt friend supposely to help other friends. even tak nak pun, but you have to" herm sedih,. siyes.

trust me, 2014 is the tough year. EVER !

alhamdulillah, saya berjaya lepassi tough year saya iaitu 2014 !!! yeyyy. hehehe thanks too Allah for the bless. hehee

Untitled

2015
dah 6 hari berada di tahun 2015, so far... still fine for me. and i feel like an adult tho. ermm entahlah, huhuu.. feel like im getting matang somehow. huhu. but alhamdulillah lah, hopefully dengan kematangan yang ada ni, saya lebih wise in thinking and in making decision in life. insya Allah :)

tahun ni juga saya akan stay hostel. hopefullu will be more focus on my study since SPM is coming like a boss. who knows right, dengan duduk di hostel i;ll get 11A's amin amin amin amin amin yarab !! hehe

2015 kena banyak struggle no metter what ! cabaran dugaan sentiasa ada. kena hadapinya dengan penuh tabah dan sabar. semuanya lillahitaala. insyaallah. hehe

okaylah setakat sini sahaja coretan kisah arifa. ewah ewah, jumpa lagi. xoxo, arifa

arifa's 2015 goal ; 11A's

Older Post | Newer Post
The Girl

Arifa Fasiha | 18

social

snapchat-ifagomez | twitter-arfazmiiii | instagram-arifafasiha_


Applause